• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75241
+
-

سفر ارزان به سبد خانوارهای اصفهانی  اضافه می‌شود


مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان گفت: سفر ارزان یکی از برنامه‌های جدی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در راستای توسعه گردشگری داخلی در کشور است.

«فریدون الله‌یاری» در گفت‌وگو با مهر با اشاره به این‌که در شرایط اقتصادی کنونی سفر ارزان می‌تواند در توسعه و رونق گردشگری موثر واقع شود، اظهار کرد: با تقویت تاسیسات گردشگری داخلی می‌توان به سفر به عنوان یکی از نیازهای خانواده‌ها پاسخ داد.
وی افزود: در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری استان اصفهان در تلاش است زمینه را فراهم و بسته‌های سفر ارزان را به شهروندان اصفهانی معرفی کند.

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و توزیع مناسب مکانی و زمانی سفر در پهنه استان اصفهان، به دنبال اجرای طرح سفرهای ارزان قیمت که با عنوان «ساب» در پهنه استان اصفهان شناخته می‌شود، هستیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: طرح سفرهای ارزان قیمت با معرفی ظرفیت‌های گردشگری ارزان به جامعه در صدد است تا سفر را در جایگاه مناسبی در سبد خانوارها جای دهد و به کمک شهروندان زمینه توسعه گردشگری داخلی را فراهم کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید